Co se u nás mimo jiné můžete naučit… ve zkratce:
1) Zvládnutí jízdy po zadním, se z hlediska výuky jízdy na mašině může zdát jako hloupost, avšak pokud jí ovládáte, nebojíte se v případě nutnosti akcelerovat naplno, kdy vás v takovém případě nevyplaší jemné akcelerační wheelie.
#gasovamotoskola #motohouse #rstmoto #rstmotocz #askokc #gasnazadnim #motostesti #dikyzafotokareltaborsky
2) Pokud vám bude někdo tvrdit, že s cestovní mašinou oblečenou do kufrů, si nelze užít zatáčky… pak mu nevěřte.
Stačí vědět, jak se s naloženou mašinou chovat a také, jak si do ní zavazadla zabalit tak, aby negativně neovlivňovala jízdní vlastnosti.
Ano, i to se můžete naučit u nás v www.gasovamotoskola.cz
3)Bude jen na vás, jak zúročíte dovednost získanou v naší motoškole… Hodit se může jak ne cestovním enduru, osrém enduru, ale klidně i na skútru.
#motohouse #gasovamotoskola #honda #xadv #rstmoto #sharkhelmets #nokamoto #gaerne #gasvevinglu
4) Na dress code si v Gasově Motoškole nepotrpíme.
Spíše doporučujeme našim frekventantům, oblékat se bezpečně a pohodlně.
Ona pohodlnost je přitom velmi důležitá, neboť cítíte-li se pohodlně, nerozptyluje vás moto oděv od jízdy a přispívá tak k bezpečnosti…
Děkuji za snímky, pořízené kamarádem Somikem, během jednoho sranda testu pro Motohouse.
5) Umění powerslidu není jen frajeřina, ale především efektivní nástroj pro zatáčení v těch okamžicích, kdy se s mašinou pohybujete po nezpevněném povrchu.
I to vás naučí www.gasovamotoskola.cz
Foto: Karel Táborský a Motohouse
#gasovamotoskola #gasvevinglu #motohouse #hondaafricatwin #atas #rstmotocz #nokamoto #motostesti
6) Plná polní:
Znáte to. Pořídíte si mašinu svých snů, která má dané jízdní vlastnosti, které Vám maximálně vyhovují.
Jenže vy s ní máte v plánu udělat delší trip nebo dokonce dovolenou, takže jí obalíte bagáží a hle, jako mávnutím kouzelného proutku se ze svižné, obratné a sexy modelky stane tlustá neforemná domovnice disponující ovladatelností těhotné slonice.
Pochopitelně, konstrukční záležitosti lze obejít jen obtížně, avšak výrazným způsobem můžete to, jak bude mašina v plné polní ovladatelná, ovlivnit právě vy.
Stačí jen vědět, jak pracovat s rozložením hmotností + pohybem těžiště již při balení, abyste si i v plné polní mohli dopřát hluboké náklony, nebo radost z jízdy v terénu.
Ano, i to vás můžeme naučit v www.gasovamotoskola.cz
#gasovamotoskola #motohouse #dikyzafotokareltabrosky #africatwin #hondacz #atas #crf100l #rstmotocz #sharkhelmet #motostesti #gasveskoku #gasvplnepolni
7) Jakousi Mekkou, nebo řekněme maturitou v ovládání stroje v terénu, je mimo jiné i zdolávání prudkých výjezdů.
Takovou překážku prostě buď vyjdete, nebo ne. Nic mezitím jednoduše neexistuje.
Jak dávkovat plyn před a ve svahu?
Co s polohou těla?
Kam směřovat pohled?
Co si počít, když se to náhodou nepovede a člověk vyhnije v jeho nejhorší části?
Na tyto i další otázky vám rádi dáme odpověď a to v kurzech zaměřených na jízdu v terénu, kurzech:
– Cenduro
– Hard enduro
#gasovamotoskola #motohouse #sherco #davidhanacek #gasvesvahu #gaerne #dikyzafotovladanovotny #motorky #motostesti #enduro
8) Klády
Možná jste už při svých jízdách narazili na překážku, která svou výškou přesahovala světlou výšku vašeho stroje. Ve většině případů to bývají různé větve, nebo kmeny stromů.
Mnoho lidí to před podobnou výzvou otáčí, ale věděli jste, že takovou překážku lze poměrně snadno zdolat bez námahy a s grácií?
Jak na to se můžete naučit u nás v www.gasovamotoskola.cz
9) Jak na vysoké mašiny, když jsou krátké nohy?
Velice často slýchávám, že ta či ona motorka je špatná, neboť z ní jde špatně dosáhnout na zem…
Svěřím se vám s jednou věcí:
Jelikož patřím mezi méně vzrostlé (173 cm), nedosáhnu na zem takřka z žádné ostré terénní mašiny, nebo cendura s vyššími zdvihy pérování.
Ale řeknu vám, že jsem za to vlastně rád, neboť jsem se tak naučil zbytečně „nenohovat“ a překonat překážky ve stupačkách, namísto permanentního jištění se nohami na zemi.
Pokud také nepatříte mezi úplné čahouny, pokuste se na to podívat z té lepší strany a vytěžit z toho maximum. Pakliže totiž pojedete ve stupačkách, stane se mašina v terénu výrazně lépe ovladatelná, než, když se jen budete sunout v sedě a šoupat nohama…
Ano, občas nastanou situace, kdy bych za nějaký ten cm navíc byl vděčný, ale i tak se lze pomocí několika fint naučit, nepadat na „krátkou nohu“, jak by se to zprvu mohlo zdát.
Tyto finty, společně s využíváním setrvačnosti a práce s pohybem těžiště soustavy mašina + jezdec, se naučíte v offroad kurzech pro cestovní endura na: www.gasovamotoskola.cz
#gasovamotoskola #gullivergas #motohouse #dikyzafotokareltaborsky #dikyzaspolecnostsomik #prcekgas #jaknacenduroskratkymahohama #atas #africatwin #rstmotocz
10) Jak na padáky?!
Snad každému kdo jezdí na motorkách, učarovalo opojné kouzlo průjezdu zatáčkou + hlubokých náklonů. Dokonce i jezdci, kteří o sobě tvrdí, že ke svému štěstí nepotřebují rychlost, si v zatáčkách rádi tuto libůstku užijí.
Ve většině případů (s výjimkou chopperů), disponují motorky světlostí v náklonu přibližně 45 ti stupňů, což většině z nás bohatě postačí. Někdy se však stane, že dodatečnou montáží příslušenství (například padacích rámů) o část volnosti přijdete.
Na snímcích vidíte BMW R1200GS 2015 vybavené origo padacími rámy. Ty naštěstí nejprve nechají škrtnout o zem stupačku (indikace, že už se blíží hrana) a pak teprve přichází do kontaktu s vozovkou osamotné rámy.
POZOR! Nikdy byste to neměli mít obráceně!!!
Pokud první co škrtne o zem jsou padáky, smrdí taková jízda střemhlavým výletem do nemocnice. Na rozdíl od stupačky, která se bez potíží při kontaktu s povrchem přihne ke stroji, zůstávají padací rámy pevně na svém místě a ukradnou vám adhezi z pod kol. Co z pravidla následuje poté, je asi každému jasné.
Tudíž, pokud na svého miláčka plánujete montovat ochranné padací rámy, dobře si pohlídejte, aby měly především ochranou funkci (škrtaly o zem až po stupačkách) a ne, aby pád naopak přivolávaly.
Více na: www.gasovamotoskola.cz
#gasovamotoskola #motohouse #testpneudunlop #gasvevinglu #motostesti #bmwgs #bmwr1200gs #rstmotocz #rstmoto
11) Brody aneb motorky ve vodě
Asi každému bikerovi, který tu a tam opustí zázemí asfaltového koberce, se čas od času postaví do cesty voda. Někdy je to jen kaluž, jindy potůček a někdy skutečná řeka.
Překonání podobné nástrahy, chce kromě zachování klidné hlavy a srdce na správném místě i vhodně zvolenou nájezdovou rychlost + jízdní techniku, kterou vám v případě zájmu předvedeme a vysvětlíme na kurzech pro cestovní endura na www.gasovamotoskola.cz
#gasovamotoskola #motohouse #apriliacaponord #honda #africatwin #rstmotocz #motostesti #gasvevode #rstmoto
Pro objednání, či dotaz prosím použijte odpovědní formulář, viz níže:
Bezpečnostní podmínky:
Předpokládáme, že na náš kurz se budou hlásit jen samí jedinci, kteří používají zdravý selský rozum a jsou svéprávní, avšak pro případ, že by k nám přeci jen zbloudila „ovečka“ ze stáda zlých a zákeřných jedinců, jsme nuceni uvést tyto podmínky, které platí na naše všechny služby:
Podáním přihlášky / objednáním termínu, vyjadřují účastníci svůj souhlas s tím, že se akcí účastní z vlastní vůle a na vlastní nebezpečí.
Nesou výhradní občanskoprávní a trestněprávní odpovědnost za všechny škody, způsobené jimi samými či jimi používaným vozidlem. Účastníci se podáním přihlášky vzdávají jakýchkoliv nároků na náhradu přímých či nepřímých věcných škod či ublížení na zdraví vzniklých z jakéhokoliv právního důvodu v souvislosti s dotčenou akcí, jakož i potvrzuje, že se zúčastní takových závodů na vlastní žádost a také na vlastní nebezpečí. Toto potvrzují účastí na kurzu.